vacatures
Applicatiespecialist Groningen / Oosterhout
Wij zijn op zoek naar een nieuwe collega voor de rol als Customer Support / Technisch Applicatiespecialist (standplaats Groningen of Oosterhout).
Als Technisch Applicatiespecialist ben je het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Je lost complexe en technische tweedelijns klantvragen op: analyseren, doorvragen bij de klant en creatieve oplossingen bedenken. De meldingen zijn zowel proces- als softwarematig. Indien na jouw analyse blijkt dat het een gewenste nieuwe functionaliteit of een programmatuurfout betreft, dan zet je de vraag door naar ons ontwikkelteam en houd je de klant op de hoogte over de voortgang. Daarnaast krijg je als teamlid, afhankelijk van je senioriteitsniveau, interesses en specifieke competenties, één of meerdere projecten toebedeeld, waarin je als projectleider acteert.
Wat we vragen
HBO werk- en denkniveau;
Relevante ervaring in bv. een rol als Technisch applicatie beheer of tweedelijns servicedesk medewerker;
Analytische vaardigheden, je bent in staat om diep te graven en goed door te vragen;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal;
Domeinkennis van zorgprocessen binnen eerste of tweedelijns zorgaanbieders is een pré (huisartsen, apotheken, zorginstellingen, poliklinieken, GGZ);
Je hebt bij voorkeur ervaring met ITIL foundation, HL7, Edifact, XML en HTML encoding en een meldingenregistratiesysteem zoals TOPdesk.
Toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend. Dit zijn onze kernvoorwaarden;
Iemand die continu op zoek is naar nieuwe mogelijkheden om meer resultaat te boeken;
Oprecht geïnteresseerd in de marktontwikkelingen en uitdagingen bij onze klanten;
Je beschikt over doorzettingsvermogen, inlevingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid;
Analytisch, servicegericht, communicatief vaardig en klantgericht!
Je werkt graag in een gedreven, enthousiaste en ondernemende organisatie.
Je hebt bij voorkeur ervaring met ITIL foundation, HL7, Edifact, XML en HTML encoding en een meldingenregistratiesysteem zoals TOPdesk.
Wie jij écht bent
Je hebt bij voorkeur ervaring met ITIL foundation, HL7, Edifact, XML en HTML encoding en een meldingenregistratiesysteem zoals TOPdesk.
Toegewijd, ondernemend en vooruitstrevend. Dit zijn onze kernvoorwaarden;
Iemand die continu op zoek is naar nieuwe mogelijkheden om meer resultaat te boeken;
Oprecht geïnteresseerd in de marktontwikkelingen en uitdagingen bij onze klanten;
Je beschikt over doorzettingsvermogen, inlevingsvermogen en een grote mate van zelfstandigheid;
Analytisch, servicegericht, communicatief vaardig en klantgericht! Je werkt graag in een gedreven, enthousiaste en ondernemende organisatie.
Wat krijg je ervoor terug
Een passend salaris;
8,33% vakantiegeld;
26 vakantiedagen, mogelijkheid om 5 extra dagen te kopen (bij een fulltime dienstverband);
€500,- persoonlijk budget;
Uitstekende pensioenregeling;
Variabele beloning, die meegroeit met jouw performance;
Goede overige secundaire arbeidsvoorwaarden;
Budget voor opleidingen;
Een uitdagende en professionele werkomgeving met een gezonde dosis zingeving.
Geïnteresseerd, of wil je meer informatie? Neem gerust contact met ons op: hr@hi-systems.nl / 085 006 87 19
Een bedrijf met een uitgesproken visie én aanpak op continue vernieuwing
Actief in een dynamische markt die voor forse uitdagingen staat
Waardering voor lef en ondernemerschap
Focus op talent- en kennisontwikkeling van haar medewerkers via expertsessies, multifunctionele bijeenkomsten, trainingen, opleidingen en meeloopsessies met klanten en eindgebruikers
Overzichtelijke informele organisatie, met sterke team-, markt-, en klantfocus
Duidelijke doelen, duidelijke wederzijdse verwachtingen en faire beloning staan centraal
Onderdeel van
HI Systems opereert als zelfstandige business unit binnen Total Specific Solutions (TSS), onderdeel van Constellation Software Inc. (CSI). CSI en TSS bundelen kennis en ervaring van markt-, business- en software specialisten en bieden een unieke combinatie van specialistische kennis van markten, bedrijfsprocessen en hoogwaardige software.